Brands&Bears mai adauga 'o felie' in comunicarea Hochland
Data publicarii: 20-02-2013 | Media
Noua campanie de comunicare dezvoltata de Brands&Bears pentru cascavalul feliat de la Hochland le propune consumatorilor o alternativa mai rapida pentru facut sandwichuri. Sub sloganul "Gata feliat, destept ambalat", spotul tv prezinta povestea feliei perfecte de cascaval Hochland.
"Am pastrat Conceptul de Creativitate in Bucatarie, completandu-l cu un nou episod din povestea Bucatarilor Hochland. Noul produs se adreseaza oamenilor activi care nu au timp nici macar sa taie o felie de cascaval.” - Cristian Bulfinschi, Director General Brands&Bears.
Dupa lungi cercetari, bucatarii Hochland au reusit sa gaseasca felia ideala de cascaval, cu dimensiunea potrivita pentru sandwichuri. Pachetul destept contine 8 felii, este usor de folosit si pastreaza pentru mai mult timp savoarea cascavalului, datorita faptului ca poate fi resigilat. Fie ca este feliat sau bloc, cascavalul Hochland are acelasi gust delicios. Beneficiul rational al produsului este rapiditatea si usurinta de a-l utiliza, cascavalul fiind deja feliat, sandwichurile se vor prepara numaidecat.
Ca si spotul anterior de cascaval, si acesta a fost produs de Saga Film, regia a fost semnata de Lawrence Jacomelli, iar DOP-ul vine de la sud de Dunare, dar cu un nume iberic, Krum Rodriguez.
Echipa care a participat la dezvoltarea campaniei este formata din:
Brands&Bears: Gabriel Coman (copywriter), Dan Dragan (art director), Felicia Bolboceanu (Account Manager).
Hochland: Andreea Marincescu - Marketing Manager, Adriana Mihali -Brand Manager, Corina Sarcinschi -Marketing Assistant.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des